Інноваційне обличчя УСПІХУ: нові формати продажів та тандем провідних виробників

«Прийшов, побачив і …. купив», – напевне цей вислів дуже влучно описує співпрацю обох відомих на українському ринку компаній. «Юка-Інвест» – провідний, надійний виробник холодильного та морозильного обладнання бренду JUKA, а також «Тульчинм’ясо» – сучасне підприємство, що представляє м’ясний напрямок Групи компаній Premier Food. У компанії виробляють понад – 100 найменувань ковбас, сосисок, сардельок, копченостей та інших м’ясних виробів під торговими марками «Mr.Grill», «Тульчин» і «М’ясна Країна».

Рішучість впровадження нових форматів продажу стала справжнім вибухом в ритейлі. Наприкінці 2020 року компанії презентували новий продукт бренду «Mr.Grill» досить в не звичному обладнані. Досі холодильні шафи використовувалися виключно для напоїв, однак бренд JUKA створив умови, які можливі для використання подібних моделей для продажу таких продуктів харчування, як м’ясні напівфабрикати з відповідним LED освітленням – Food Fresh meat. Цей підхід демонструє товар для покупця на рівні так званої «золотої полиці», додатково приваблює декором який візуалізує продукт, та привертає увагу бренду виробника.

Про взаємовигідну співпрацю, демонстрацію продукції у спеціально брендованих холодильниках у торговельних мережах, розповідає Наталя КАРЯКІНА, директор з маркетингу компанії «Тульчинм’ясо».

“Щороку ринок м’ясної продукції показує зростання на рівні 2-3%. До цієї категорії продуктів належать передусім варені ковбаси, сосиски й делікатеси. Важливим є те, що понад 40% обсягу продажів проходить через канал національні та регіональні мережі. Середнє зростання ціни на ринку становить від 6 до 10%, залежно від категорії виробу і пов’язано це, передусім зі зростанням ціни сировини.

Основними вимогами для м’ясо-ковбасних виробів є дотримання температурного режиму у всьому ланцюжку доставляння – від 2 до 4 °C. Тільки за умови дотримання температурного режиму м’ясо-ковбасні вироби будуть зберігати якість і безпеку протягом усього терміну придатності. Також важливу роль відіграє викладка і виділення на полиці товару – це дозволяє привернути увагу покупця до вашого товару.

Як і в будь-який продуктової категорії, покупець хоче гарантії якості та безпеки продукції. Кожен хоче бути впевненим, що продукція не зіпсована, зберігається у відповідних умовах. Звісно, що тут важливим правилом є дотримання температурних режимів на всіх етапах – від доставки до зберігання на полиці. Виділення продукту у торговельній мережі або ж додаткове місце продажів привертає увагу покупця до продукту, а далі покупець звертає увагу на терміни придатності, сорт продукту, виготовлення по ДСТУ, виробника і ціну.

Однозначно брендинг холодильників дає змогу виділити продукт, швидко привернути увагу покупців і якомога швидше донести до нього усі якісні переваги продукту. Закономірно, що привабливіше додаткове місце продажів – тим більше покупців зверне увагу на продукт. З нашого досвіду, після розміщення холодильного обладнання в торговій точці, продажі збільшилися на 70%, причому основний відтік продажів відбувається через додаткове обладнання – брендовану холодильну вітрину.

При виборі холодильного обладнання ми орієнтувалися на досвід роботи з виробниками – JUKA найбільш відомий постачальник холодильного обладнання на ринку України, холодильники високої якості, зі спеціалізованими опціями та дизайном. Також важливою перевагою для нас була можливість брендування й оптимальні розміри холодильних вітрин для розміщення у мережах. Саме ці фактори стали важливими при виборі компанії-виробника, компанії-партнера.

Наразі, «Тульчинм’ясо» готує презентації продуктів, які приємно здивують покупця. А «Юка-Інвест» вже має нові моделі обладнання що дадуть змогу реалізувати виробникам та ритейлерам найсміливіші амбіції. Чекаємо на нові історії успіхів!”

 

Джерело: Інноваційне обличчя УСПІХУ: нові формати продажів та тандем провідних виробників 

Всі новини
Всі новини