Новини

  • Новини
Компанія ТОВ «Юка Інвест» починає використовувати назву Freezepoint
Шановні партнери, Надсилаємо вам цей лист з метою повідомити про наш найновіший крок у розвитку нашої компанії. Ми раді оголосити про ребрендинг назви нашого обладнання, що відбувається з метою відображення наших цінностей, цілей та підходу до бізнесу. Після ретельного аналізу і врахування зворотного зв’язку від наших клієнтів та партнерів, ми вирішили оновити назву нашого обладнання, […]
Детальніше
JUKA В ТРЕНДІ СТВОРЕННЯ ТЕНДЕНЦІЙ СТИМУЛЮЮЧОГО «ОБЛИЧЧЯ» РИТЕЙЛУ 2022
За останнє десятиліття гравці роздрібної торгівлі приваблювали покупця опрацьовано-розгалуженою асортиментною матрицєю,  ціновими пропозиціями, програмами лояльності, власним виробництвом. Розглядали впровадження власних торговий марок під девізом «компліменту» для покупця та залучали фахівців розважальної сфери для створення емоційної прив’язки відвідувачів. Продукти почали доставляти, каси стали розумними. Однак, саме в торгових залах шанс впливу на здійснення стихійних покупок задля […]
Детальніше
JUKA тренд: pet friendly формат, як нішевий HoReCa бренд
Цей тренд для України досить молодий, однак перспективний, адже стрімко розвивається. В чому ж він полягає? — Власники, які не бажають надовго розлучатися із своїми чотирилапими улюбленцями, можуть разом із ними відвідувати ресторани, кафе, готелі, супермаркети та інші громадські місця. Виробник комерційного холодильного морозильного обладнання JUKA вже понад 5 років допомагає реалізовувати pet friendly ідеї. […]
Детальніше
Juka – знайомство з нами!
Сьогодні нашій компанії виповнюється 15 років! Для кожного з нас JUKA — це особиста історія! Для кожного з нас JUKA — це змістовність професійних процесів! Для кожного з нас JUKA — це справа життя!!! Познайомтесь із нами ближче (smiley) Адже JUKA — це ВСІ МИ: такі різні і такі однакові, об’єднані єдиною метою та націлені […]
Детальніше
JUKA – ІДЕАЛЬНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ М’ЯСНИХ, РИБНИХ, МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ
Чого бажає сучасний покупець? Що приваблює та стимулює покупку? Що формує звичку купувати у певному місці? Останні тенденції приросту торгових точок формату «біля дому», розвиток мережевих маркетів та спеціалізованих магазинів призвели до того, що пересічний покупець опинився в ситуації суцільного вибору. Що може бути «якорем» для приваблення покупця? Звісно ж, програми лояльності, цінова політика, кваліфікація […]
Детальніше
JUKA – надійний партнер Вашого бізнесу!
JUKA – надійний партнер Вашого бізнесу! Компанія ЮКА-Інвест: виробник морозильного обладнання (бренд JUKA) прийшла на ринок обладнання 15 років тому. А сьогодні на теренах України вона є лідером із продажів #холодильного та #морозильного обладнання всіх типів, а серед постачальників морозильних скринь для вагового морозива – взагалі №1! Більше того, JUKA доводить, що справжні українські бренди […]
Детальніше
Бізнес має бути прозорим та відповідальним!
ТОВ «»Юка Інвест» компанія, що відкрита перед громадськістю, вирішила щорічно публікувати звіти щодо своєї фінансової діяльності. Дані за 2020, вже завантажені за посиланням.  
Детальніше
Навіщо потрібен холод в пекарні?
Цікаве питання Територія гарячої випічки, хрумких круасанів та запашного печива. Територія теплого чаю або кави, що разом з ще гарячими смаколиками зігріють у будь-яку погоду. Територія, де, здавалося б, не місце холоду. Навіщо ж тоді в кондитерській холодильні вітрини? Різні види випічки потребують різних температурних режимів, відтак і зберігаються вони різну кількість часу.  При температурі […]
Детальніше
Київхліб – провідний гравець на ринку заморожених виробів | Харчові Технології
Попит на ринку заморожених виробів “Останніх три роки вітчизняний ринок заморожених хлібобулочних виробів стрімко розвивається. Адже має багато бізнес-моделей та варіацій співпраці з клієнтом. Наразі наш основний напрямок – це постачання готових заморожених виробів на експорт. Для цього проєкту були розроблені спеціальні рецептури, які, по-перше, задовольняють потреби наших споживачів, по-друге – зберігають усі поживні властивості […]
Детальніше
«Галицька Свіжина» – завжди свіже м’ясо | Харчові Технології
Перспективи м’ясного бізнесу М’ясо – продукт, який завжди має попит. Культура споживання розвивається – і разом з цим зростають продажі у спеціалізованих м’ясних магазинах. Покупці стають дедалі прискіпливішими, намагаються вибрати найякіснішу і свіжу продукцію, звертають увагу передусім на репутацію виробника і цінують все натуральне, екологічне, якісне і надійно збережене. На нашу думку, м’ясні крамниці, які […]
Детальніше