Сервiс

Гарантійні зобов’язання
Безоплатне гарантійне обслуговування:
Виробник забезпечує належну роботу холодильного обладнання ТМ JUKA в межах гарантійного строку, який встановлено протягом 24 місяців з дня продажу (передачі) товару покупцеві, за умови дотримання покупцем правил експлуатації Товару, що він купує. Всі товари ТМ JUKA комплектуються інструкцією з експлуатації та свідоцтвом про продаж, наявність є підставою для здійснення виробником або уповноваженою особою гарантійного обслуговування. При виконанні гарантійного ремонту, гарантійний строк збільшується на час перебування товару в ремонті. У разі, якщо в період гарантійного строку товар вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований, такий товар підлягає заміні на аналогічний. Для визначення причин виходу з ладу товару у всіх випадках необхідно надати:
  • Гарантійний талон з відміткою продавця;
  • Товар у повній комплектації;
  • Документ, що підтверджує оплату;
  • Висновок інженера авторизованого сервісного центру.
Гарантійний строк не поширюється на частини виробів ТМ JUKA, що легко б’ються та вважаються витратними матеріалами за заводськими стандартами : лампи, скло, пластмаса (ручки та ін.) гума, замки, колеса. В гарантійному ремонті може бути відмовлено у випадках, визначених в інструкції з експлуатації обладнання ТМ JUKA.
Платне післягарантійне обслуговування:
Після закінчення гарантійного строку, а також якщо товар знято з гарантійного обслуговування через недотримання покупцем умов експлуатації, сервісні центри можуть здійснювати подальше обслуговування товару для підтримання його у робочому стані на платних умовах (телефон сервісної служби 097-524-84-11).
Перевірка комплектності:
Перевірка комплектності та відсутності  механічних дефектів у товарах повинна здійснюватися  при передачі товару в присутності покупця. Комплектність виробу визначається згідно опису «Комплект поставки» стор. 6-7  в Інструкції з експлуатації виробу. Претензії щодо комплектності приймаються не пізніше наступного робочого дня після отримання обладнання покупцем.
Налаштування та підключення: 
Перед безпосереднім підключенням товару  до електромережі необхідно уважно прочитати Інструкцію з експлуатації та виконати покрокові дії відповідно до інструкції з експлуатації морозильного обладнання ТМ JUKA. Кур’єр/експедитор  не здійснюють  налаштування та/або підключення  доставленого обладнання, а лише засвідчують перевірку комплектності обладнання разом з споживачем.
Детальна інформація:
тел.: (+38097) 524-84-11 ,
робочий час з 09.00 – до 18.00
Зв'язатися
Зв'язатися