JUKA – надійний партнер Вашого бізнесу!

JUKA – надійний партнер Вашого бізнесу!

Компанія ЮКА-Інвест: виробник морозильного обладнання (бренд JUKA) прийшла на ринок обладнання 15 років тому. А сьогодні на теренах України вона є лідером із продажів #холодильного та #морозильного обладнання всіх типів, а серед постачальників морозильних скринь для вагового морозива – взагалі №1! Більше того, JUKA доводить, що справжні українські бренди можуть вийти на світовий ринок і стати популярними в багатьох країнах світу.

Інноваційна складова

«Юка-Інвест» – це провідний та передусім інноваційний виробник комерційного обладнання бренду #JUKA, який вже півтора десятиліття активно виводить на український та закордонний ринки моделі для якісного зберігання і презентабельної реалізації продуктів харчування.

Його основним пріоритетом є виробництво якісного, безпечного, високотехнологічного та #енергоощадного обладнання, що є складовими репутації бренду JUKA.

«Юка-Інвест» – це результат інноваційного інженерного підходу та чіткого розуміння тенденцій світового розвитку. Ми прагнемо задовольнити потреби різного формату FMCG ритейлу, відповідаючи вимогам закордонних та українських виробників харчової галузі. Для цього наші спеціалісти займаються вдосконаленням існуючого обладнання і пошуком нових рішень», – зазначає директор ТОВ «Юка-Інвест» Єжи Едвард Сікорський.

На шляху до успіху

Перше обладнання ТМ JUKA почало сходити з конвеєра ще у 2006 р. Це були морозильні скрині з гнутим та прямим склом, а також із глухою кришкою. Згодом у відповідь на запити ринку в асортименті компанії з’явилися скрині для реалізації фасованого морозива, а також скрині для м’якого морозива. «На сьогодні всі найбільші українські бренди морозива є нашими клієнтами. Вони використовують наше обладнання не тільки на території України, але й за кордоном, коли відправляють свою продукцію на експорт», – говорить Сергій Довганюк, керівник відділу збуту в Україні компанії «Юка-Інвест».

З 2017 р. підприємство починає освоювати новий напрямок – виробництво холодильних та морозильних шаф, а згодом і холодильних гастрономічних та кондитерських вітрин. У минулому році лінійка гастровітрин розширилася і поповнилася кутовим модулем, що дає можливість компонувати гастрономічні лінії вітрин в острови.

Загалом, сьогодні асортиментний ряд JUKA складає понад 80 моделей. Це морозильні, холодильні і середньотемпературні скрині, бонети, кондитерські, гастрономічні вітрини, шафи з глухими та скляними дверцятами, прилавки, стелажні системи тощо, а з 2021 р. ще й нові моделі гірок (регалів). Зараз компанія активно працює над створенням морозильного холодильного устаткування «під ключ» для торгових мереж.

Якість та сервіс понад усе

Одна із переваг обладнання ТМ JUKA – те, що воно повністю відповідає всім нормам стандартизації, зокрема й НАССР. Адже при його виробництві використовуються матеріали, дозволені до використання в харчовій промисловості та ритейлі не тільки в Україні, а й у 50-ти інших країнах світу.

Відзначимо, що JUKA пропонує своїм клієнтам сервісне обслуговування та гарантію 2 роки на саме обладнання і на його комплектуючі. «Ми використовуємо сертифіковані комплектуючі та проводимо жорсткий контроль якості збирання обладнання з використанням комп’ютерного тестування та лабораторного випробування. Усе це дозволяє гарантувати надійність та довговічність нашого обладнання», – розповідає комерційний директор компанії Олена Лісневська.

Додатковий маркетинговий інструмент

Ще одна послуга, яку пропонує «ЮКА-Інвест», – брендування обладнання, зокрема скрині, шафи, бонети. Наприклад, коли мова йде про ларі для морозива, на них можуть бути розміщені візуалізація холодного десерту або ж фірмові знаки компанії-виробника. Окрім того, корпус обладнання, зокрема вітрин, може бути виконаний у тому кольорі, який потрібен замовнику.

Таке брендування скорочує крок споживача до покупки, оскільки візуалізація та колір більше привертають увагу покупців. Таким чином, замовник отримує не тільки якісне обладнання, а ще й додатковий маркетинговий інструмент.

Світова експансія

Для зміцнення своїх позицій «Юка-Інвест» у 2009 р. започаткувала дилерську мережу. Сьогодні бренд JUKA реалізують більше ніж 60 дилерів.

Слід зазначити, що компанія активно розвиває експортний напрямок діяльності і досягла у цій справі значних успіхів.

Перші поставки обладнання ТМ JUKA за кордон були здійснені ще у 2006 р. – до Словаччини, Нідерландів та Італії. А вже через 5 років компанія реалізує своє обладнання у більш ніж 30 країн світу. Зважаючи на такі швидкі темпи освоєння закордонних ринків, «Юка-Інвест» приймає рішення про відкриття офіційних представництв, які з’явилися у першу чергу на території СНД, а пізніше і в Європі.

Надпродуктивним для компанії став 2017 р., коли стартував випуск обладнання на екологічному холодоагенті пропан #R290, що є величезним плюсом при експорті до країн Європи.

Сьогодні цього українського виробника впізнають у більш ніж 50 країнах світу, та популярні бренди, як-от Froneri та Unilever, для своєї продукції також обирають обладнання JUKA.

Тільки вперед!

Таким чином, JUKA – це не тільки про обладнання, а й про:

  • дизайнерські рішення в стилі, кольорі, брендуванні;
  • оснащення додатковими опціями, спеціалізоване освітлення товарів;
  • високотехнологічність в енергозбереженні, безпеці, комплектації та витратних матеріалах;
  • клієнтоорієнтованість в ціновій політиці, знижках, програмах лояльності, логістиці;
  • сервісне гарантійне обслуговування і технічну підтримку.

Широкий асортимент, гнучка маркетингова політика, надійна та перевірена часом якість продукції, ретельний аналіз ринку, вивчення потреб покупців, постійний рух тільки вперед – ось фактори, що забезпечують стабільний розвиток бренду JUKA та його успішне просування як на вітчизняному, так і на світовому ринках.

 

Журнал «Мир продуктов» 3/2021

Всі новини
Всі новини