Заробити на морозиві!

Чому зараз?


Люди починають готуватися до літа ще узимку й роблять це по-різному. Хтось намагається покращити фігуру, а хтось залучається до читання. А чому б Вам не підготувати бізнес-ідею, що допоможе заробити влітку?
Любов багатьох – морозиво. Не лише радість для дітлахів та дорослих, але, як не дивно, й спосіб заробити. У цій статті ми поділимося з Вами цікавою та корисною інформацією щодо різноманітних видів морозива та того, чим вони відрізняються, а також дамо поради про те, як використати їх особливості з користю для себе і як правильно презентувати десерт.
Чому зараз? Досвідчений підприємець майже те саме, що й стратег. Він аналізує й відтворює свої дії на декілька кроків уперед. Тож якщо Ви збираєтеся заробити на цій справі грошеняток влітку – варто замислитися щодо стратегії вже зараз! Важливим буде підібрати місце, бажано, громадське; приміщення; декорації; вид морозива; цільову аудиторію й, чи не найважливіше – обладнання.
Не хвилюйтеся, якщо ви нічого не розумієте в технічному аспекті цієї справи, адже ТМ JUKA з 2006 року на ринку, а, значить, має професійний досвід та відмінну якість обладнання, якими готова поділитися саме з Вами!

Як розпочати стартап?


Поради щодо того, як розпочати стартап:
1. Оберіть вид морозива, на якому будете спеціалізуватися
2. Визначтесь з асортиментом у вашому закладі. Яку кількість смаків Ви будете пропонувати вашим гостям?
3. Продумайте спосіб подачі морозива (в вафельному або картонному стаканчику, в скляному келиху, на блюді або спробуйте більш оригінальний спосіб подачі морозива, про які ви дізнаєтеся із наших наступних статей)
4. При ціноутворенні обов’язково врахуйте: собівартість, наявність конкурентів та їх ціни на аналогічний вид морозива, купівельну спроможність потенційних покупців, а також бажаний прибуток.
5. Окресліть очікуваний обсяг продажу морозива та розрахуйте прогнозовану кількість порцій морозива, тобто скільки порцій ви плануєте продавати на день
6. Оберіть модель обладнання, що оптимально вирішить завдання зберігання та презентації всіх смаків, буде простим та легким в експлуатації. Відповідатиме дизайну вашого закладу, виду морозива або бренду виробника, гарантуватиме екологічність холодоагенту та енергоефективність компресору, а також не допустить конденсацію вологи на склі. Звичайно ви знаєте, про яке обладнання йде розмова. TM JUKA — гарант якості, екологічності, енергоефективності та гарної презентації товарів.

Сезонність


Якщо Ви вже маєте власний бізнес, Ви знаєте, якою важливою є сезонність продажів товару та сезонність його асортименту. Чому б не врізноманітнити свій асортимент морозивом у весняний та літній період, збільшивши таким чином прибуток та залучивши нову аудиторію?
Сезонність бізнесу – це його беззаперечна особливість. Пік продажів припадає на спекотний літній період з червня по серпень, однак підготовчі етапи стартують одразу ж після новорічних свят.
Підготовка є важливим етапом на шляху до успішної роботи. Як то кажуть: «Добре тому ковалеві, що на обидві руки кує!» Тому для того, щоб забезпечити успішність свого стартапу, необхідно працювати на всю силу!

Яке ж морозиво буває?


Перед тим, як розпочати бізнес на морозиві й заробляти свій перший (проте не останній) мільйон, слід чітко визначитися – яке морозиво Ви будете продавати. Серед варіантів маємо такі:
• органічне морозиво;
• італійське джелато;
• заморожений йогурт;
• сорбет/шербет;
• преміум/gourmet морозиво;
• безлактозне морозиво.
А далі розкриваємо асортимент різними смаками та особливостями, наприклад, особливостями подачі. А от як правильно зберігати та подавати морозиво? З чого воно складається, де виникло та кому сподобається? Як не загубитися в натовпі пропозицій, що вже існують на ринку? На щастя для Вас, усі ці питання ми роозглянемо надалі.

Органічне морозиво: унікальна пропозиція для ласунчиків


Беззаперечна перевага органічного морозива – це, звичайно ж, його натуральний склад. На відміну від звичайного морозива, призначеного для мас-маркету, органічне морозиво не містить ніякі штучні добавки, гормони чи підсолоджувачі.
Основними інгредієнтами органічного морозива є органічне незбиране молоко, органічні вершки, органічний цукор і ваніль. Інгредієнти для виробництва органічного морозива найчастіше імпортні й містять фісташки з Ірану, США, Туреччини, каву з Гватемали, шоколад з Колумбії тощо.

 Джелато: заморожений десерт італійського походження:


Джелато зазвичай складається з молока та цукру з додаванням ягід, фруктів, горіхів тощо. В порівнянні зі звичайним морозивом, воно містить менше молочних жирів (приблизно 4-6%) і повітря (всього 25%, в той час, як в традиційному морозиві – 52%), але й більше цукру. Структура джелато більш кремоподібна, щільна, густа, завдяки чому воно тане досить повільно. Джелато завжди свіже, його продають відразу після приготування.
Собівартість 1 кг джелато становить приблизно 2,5-3,5$. Однак ціна 1 кг в продажі досягає вже 16-20$! Істотний заробіток, чи не так? В Італії продажі джелато займають близько 60% ринку морозива, проте на європейському ринку воно не займає таку частку – на його сегмент припадає лише 2-5%. Хоча для справжнього підприємця це не недолік – це можливість поширити не настільки популярний напрямок та вийти на перші позиції продажів!

Заморожений йогурт: десерт категорії «healthy diet»


Окрім інших інгредієнтів, він містить йогуртову бактерію і, як правило, має низьку жирність. Заморожений йогурт здобув популярність серед покупців, які піклуються про свою фігуру або мають підвищений рівень холестерину.Не дивно, що цей смаколик користується популярністю в США, де найбільшими й найвідомішими мережами з продажу даного продукту є Pinkberry, 16 Handles, Cups, Menchies, Red Mango, Let’s Yo, Yogurberry, TCBY та багато інших.
Заморожений йогурт популярний серед прихильників завдяки використанню нового покоління топінгів і незвичайних смакових поєднань. Успішні мережі, що спеціалізуються на замороженому йогурті пропонують нові, невластиві для звичайного морозива, смакові поєднання, такі як журавлина-малина, зелений чай, жовта слива і т.д., доводячи таким чином, що експериментувати не просто варто, а майже обов’язково!

Сорбет або шербет: ідеальний смаколик для людей, які, на жаль, страждають від алергії на молочні продукти


Складається він в основному з води, фруктів і цукру. У порівнянні з іншими видами морозива, сорбет більш водянистий, а рівень цукру в ньому досягає 20-30%. Для створення сорбета найкращим буде вибір фруктів із високим рівнем пектину (персики, нектарини, сливи, манго, вишні, різні ягоди й т.д.), а також клітковини (банани, манго, груші), які, завдяки своїй високій в’язкості й структурі, діють як загусники й сприяють отриманню більш кремоподібної структури десерту.
Однак, у питаннях зберігання та продажу, сорбет не відрізняється від традиційного морозива ані температурним режимом, ані особливостями викладання. Як же в такому випадку оригінально подати продукт?

Преміум-морозиво або морозиво-gourmet


Густе морозиво з текстурою мов крем і високою жирністю (близько 14%). Найчастіше престижність морозива залежить від його якості й того, які інгредієнти використовуються при виготовленні, з яких країн походять його складові. Справжнє преміум-морозиво випускається тільки з найкращих інгредієнтів («food of the gods»). Наприклад, какао для морозива поставляється суто з Домініканської Республіки, Мадагаскару, Еквадору.
Gourmet-морозиво передбачає особливе поєднання різноманітних інгредієнтів з метою створення унікальних, нових смаків. Серед безлічі різних видів преміум-морозива можна зустріти:
Морозиво з лавандою; морозиво з базиліком, чорницею й козячим сиром; морозиво з кокосом й авокадо; морозиво з полуницею й фенхелем; зі смаком чебрецю й меду; морозиво з квітками апельсинового дерева, фініками й білим шоколадом; морозиво з каліфорнійським горіхом й гарбузом; морозиво з трояндою тощо. Деякі заклади навіть працюють на вузький сегмент ринку і випускають морозиво з використанням козячого, овечого або буйволиного молока.

А як щодо безлактозного морозива?


Неможливість перетравлювати лактозу досить поширена у наші часи. Для різних регіонів світу притаманні різні відсоткові співвідношення кількості людей, що не перетравлюють лактозу. Так, 90% метисів з Перу не мають змоги спробувати лактозні молочні продукти без неприємних для здоров’я наслідків. Для китайців цей відсоток складає до 85 (для дорослого населення). Серед населення нашого краю непереносність лактози не настільки поширене явище, проте деякі дослідження кажуть, що відсоток людей, які від неї страждають, може сягати 35 в деяких регіонах! Не залишати ж такий величезний сегмент без задоволення скуштувати улюблений десерт літнього періоду. Саме тому у світі активно розвивається тенденція розробки та створення безлактозного морозива.
Морозиво, створене на такому молоці, окрім неперевершеного смаку, містить ряд корисних речовин, таких як фосфор, калій, протеїн, вітаміни групи A, В та D тощо. Чому б не запропонувати людям здорову альтернативу улюбленого десерту?

Декілька ідей оригінальної подачі


Чому б не спробувати оригінальні способи подачі морозива? Як щодо того, щоб подати великий «шприц», всередині начинений смачним морозивом. А щоб скуштувати десерт, покупцю знадобиться вичавити його! Або ж, замість тривіальної й нецікавої тарілки, запропонуйте десерт, поданий на печиві. Адже після того, як клієнт з’їсть крижаний смаколик, він також матиме можливість скуштувати смачну випічку! Незабутні емоції та бажання знову повернутися до Вашої крамниці гарантовані! Користуйтеся на здоров’я!

Брендування і чому воно таке важливе


Coca-Cola чи Pepsi? Просте питання для багатьох, адже кожен з нас віддає перевагу тому чи іншому смаку. Проте не просто так вибір стоїть між цих гігантів індустрії напоїв. Інші, менш впізнавані бренди, рідко стають предметами подібних суперечок.
Adidas чи Nike? McDonalds чи KFC? Окрім цих фастфудів та брендів одягу, існують десятки, сотні тисяч інших, на жаль, менш популярних брендів. Все тому, що вони менш медійні, менш особливі.
Щоб стати найкращим, потрібно запропонувати клієнтові товар, який він не отримає в інших місцях. Тоді він невідворотно прийде саме до Вашої крамниці.
Проте й цього мало. Щоб Ваш продукт був впізнаваним, а клієнт міг з легкістю розповісти про нього друзям (потенційним клієнтам) та знайти Вас знову – він повинен мати бренд, маркування; таке, яке буде з ним асоціюватися й підкреслювати, доповнювати. Тоді до вас будуть йти з конкретною ціллю, знаючи, що Ви надаєте найкращий продукт!

Аспекти та особливості


Тож, Ви вирішили, який тип продукції будете продавати. Вирішили, де, як і кому. Вирішили, як вона буде виглядати, під яким брендом продаватися й прикинули об’єми продажів, прорахувавши усі ризики. Залишилося найголовніше — зважитися на такий крок. Адже ведення бізнесу — непроста задача. Які ж поради #заробити_на_морозиві може дати Вам
По-перше, не засмучуйтеся через маленькі невдачі. Вони притаманні будь-якій справі й лише роблять Вас більш досвідченим та впевненим у собі. Як-то кажуть: “Що нас не вбиває — робить нас сильніше”.
По-друге, дотримуйтесь обраної стратегії. Навіть якщо вона не зазнала величезних успіхів — змініть деякі деталі. Адже відомо, що деталі — це найважливіше. З них й складається повна картина. Попрацюйте над маленькими недоліками й Ви будете здивовані результатом! “Скелет” же завжди повинен залишатися до переможного кінця, бо лише наполегливі й впевнені у власній ідеї підприємці досягають значних успіхів!
По-третє, завжди використовуйте перевірених і якісних постачальників продукції й обладнання.

Останній, але не за значенням, пункт


Ми розповіли багато про сезонність продажів, види морозива (загально про всі й конкретно про кожне), подачу, брендування й інші більш або менш важливі деталі.
Підбиваючи підсумки, хочеться сказати, що все потрібно робити в міру.
  • Так, ризикувати треба – проте не усім.
  • Так, треба експериментувати – проте й не забувати про основний вид продукції.
  • Так, потрібно бажання й працелюбність – проте інколи треба й відпочивати.
  • Так, потрібно планувати наперед й уже зараз замислюватися над створенням стартапу моделі “Заробити на морозиві” – проте й поспішати не треба!
Неможливо винайти універсальну формулу успіху – проте цього треба прагнути й постійно вдосконалюватися.
Що ж серед цього усього залишилося незмінним й однозначним? Звичайно – це обладнання, яке найбільш пасує до будь-якого з видів морозива, має можливість фарбування або брендування. Це обладнання TM JUKA – провідного світового бренду, що гарантує свою якість. і тому залишається лідером серед постачальників обладнання для фірм-виробників та реалізаторів морозива.
Успіху не досягають просто так. Успіху досягають якістю й постійністю. Бажаємо Вам продуктивної праці та успіхів в будь-яких Ваших починаннях, а ТМ JUKA завжди буде Вашим хорошим партнером і радником.
Всі новини
Всі новини