Страви від шефа: створені професіоналами – миттєво приготовлені вдома

Особливості виробництва і зберігання замороженої продукції


Світові харчові тренди, зокрема прагнення до здорового харчування і схильність харчуватися на ходу, активно завойовують й Україну. З кожним роком посилюється тенденція «делегувати» приготування їжі, оскільки все більше українців не знаходять достатньо часу самостійно займатися цим. Тому вони купують заморожені продукти й страви, а вдома доводять їх до готовності протягом декількох хвилин.

Зламати стереотип


Метод заморожування харчових продуктів далеко не новий і виник він задовго до появи холодильників. Корінні жителі північних країн, які вже тисячі років займаються рибальством, давно помітили, що заморожена риба не псується протягом тривалого часу і може зберігати свої властивості після розмерзання.

«Зараз головне маркетингове завдання на ринку готової до приготування продукції (ready to cook) – змінити ставлення покупця до напівфабрикатів. Та й саме слово «напівфабрикати» вже відходить у минуле, тепер заведено говорити «заморожена продукція», – зазначив Гудрат Фатулаєв, комерційний директор компанії Еліка Україна, яка на сьогодні є найбільшим вітчизняним виробником якісних заморожених продуктів.

 

«Шоковані» продукти


На думку Гудрата Фатулаєва, велика кількість споживачів неправильно сприймають заморожену продукцію, бо не знайомі з технологію її приготування.

При виробництві цієї групи товарів застосовується метод шокової заморозки. Він дозволяє «законсервувати» продукцію в кризі й не змінити структуру клітин, дрібні кристали льоду всередині тканин не порушують їх загальну структуру. Завдяки цьому зберігається максимум поживних речовин, а також смакові характеристики.

 

Як не зіпсувати якісний «шоковий» продукт?


Навіть якщо виробники добросовісні та приготували свої заморожені продукти відповідно до технологій і стандартів, все може зіпсувати подальше зберігання або неправильна реалізація. Якщо пакети з продукцією підтанули – це загибель для того, що всередині. Тому важливо стежити за тим, як і де зберігаються заморожені продукти, яким чином їх продають.

Комерційний директор компанії «Еліка» розповідає: «Зберігати заморожену продукцію слід за температури не вище -18°C не більше за 6 місяців. Якщо пакет покрився льодом або інеєм, значить температуру не витримували, і це істотно позначиться на якості. Сам пакет повинен бути щільним, цілим і без будь-яких дефектів і дірок. Щоб протягом усього життєвого циклу (виробництво, зберігання на складі, логістика, зберігання в магазині та реалізація) продукт зберігався за належних умов, потрібне якісне та надійне холодильне обладнання. Наша компанія, наприклад, використовує холодильне обладнання бренду JUKA, яке повністю відповідає всім нормам і стандартам харчової промисловості».

 

 

Надійний партнер


Компанія ЮКА-Інвест: виробник морозильного обладнання (ТМ JUKA) пропонує широкий асортимент якісного холодильного обладнання, зокрема: морозильні скрині з прямим і гнутим склом або з глухою кришкою, холодильні гастрономічні вітрини, шафи морозильні/холодильні з глухими і скляними дверцятами, кондитерські вітрини й інше.

«Однією з головних переваг обладнання цієї торгової марки є те, що воно ідеально відповідає всім нормам стандартизації, зокрема й НАССР. Адже при його виробництві використовуються матеріали, що дозволені до використання в харчовій промисловості та ритейлі. До того ж не тільки в Україні, а й у 50 інших країнах світу», – відзначив Гудрат Фатулаєв.

Також варто додати, що панелі управління на обладнанні оснащені контролерами, розташованими в зоні видимості, що зручно для підтримання температури в діапазоні, необхідний для збереження того чи іншого продукту. Легко проводити й моніторинг температури зберігання, оскільки табло з показом температур знаходиться в доступному місці.

Ще одна послуга, яку пропонує ЮКА-Інвест: виробник морозильного обладнання, це брендування обладнання. Таким чином замовник отримує не тільки якісні холодильники, а ще й додатковий маркетинговий інструмент.

 

Перспективи, що надихають


Успішність компаній, які займаються замороженими продуктами в Україні, залежить як від купівельної спроможності споживачів, так і від стратегії та політики ведення бізнесу самого виробника. За словами Гудрата Фатулаєва, великі та впізнавані споживачами бренди піклуються про свою репутацію і намагаються виділити свою продукцію із загального ряду. Для цього вони шукають для себе високоякісну сировину, а також надійних партнерів, як от постачальників холодильного обладнання.

Тож сьогодні можна сміливо констатувати, що ринок замороженої продукції невпинно росте і це значною мірою надихає підприємців. У цієї галузі, безумовно, є майбутнє, однак довіра і зростання залежать не тільки від виробників, а й від контролюючих служб, що перевіряють відповідність продуктів стандартам якості та безпеки в Україні. Тільки так споживач зможе довіряти і побажає заощадити свій час, забезпечуючи тим самим зростання в галузі виробництва заморожених продуктів.

 

Джерело: Страви від шефа: створені професіоналами – миттєво приготовлені вдома

Всі новини
Всі новини