Холодильні вітрини JUKA: коли холод працює на споживача

Про компанію. Довіряймо перевіреним!

«ЮКА-Інвест» ТМ JUKA – сучасне європейське підприємство, що зарекомендувало себе як надійний виробник комерційного морозильного та холодильного обладнання. Широкий асортимент, гнучка маркетингова політика, надійна перевірена часом якість продукції, позитивні відгуки клієнтів – усі ці показники вивели компанію на новий рівень і зробили достойним гравцем на ринку холодильного обладнання.

У компанії дуже ретельно відпрацьовується запит клієнта: спершу вивчають потреби та побажання, а вже тоді підбирають найкраще рішення холодильного обладнання для кожного конкретного випадку.

Завдяки такому комплексному підходу, серед замовників компанії «ЮКА-Інвест» є провідні виробники морозива, заморожених напівфабрикатів, молочних та м`ясних продуктів, напоїв, кондитерських виробів, безліч магазинів і торговельних залів регіонального та національного ритейлу.

Холодильні вітрини ТМ JUKA

Коли обираєте холодильне обладнання ТМ JUKA – Ви обираєте європейську якість, що є запорукою безпеки та надійного зберігання  вашої продукції;  а сучасний дизайн, що привертає увагу покупців – стимулює продажі

Між теплом та холодом – гастрономічна вітрина

Який би не був ідеально приготований і презентабельний харчовий виріб, при потраплянні у точки продажу потрібно забезпечити умови належного зберігання. Передусім йдеться про температурні режими реалізації продукту і демонстрація його клієнту як у великих торгових центрах, так і дрібних точках продажу.

У ритейлі до цього питання підходять відповідально і враховують масу нюансів. Отож, давайте розберемося: що ж таке гастрономічна (холодильна) вітрина, які види та за якими ключовими характеристиками її обрати у конкретному випадку.

Отож, перше, що варто пам’ятати, це те, – що холодильна вітрина виконує дві важливі функції – забезпечує правильні умови зберігання харчових продуктів і демонструє товар покупцю у «правильному світлі». Тому на етапі купівлі, дуже важливо працювати і довіряти професіоналам. Компанія «ЮКА-Інвест» з 2006 року є провідним виробником  та пропонує великий вибір холодильних вітрин з різною конфігурацією, дизайном і технічними параметрами.

Яку вітрину обрати? Поради фахівців

Перед вибором вітрини, першочергово потрібно визначитися з оптимальним місцем її розташування у торговому залі. Передусім варто врахувати розміри приміщення чи торгової зали, а також специфіку роботи точки продажу. Зауважимо, гастрономічні вітрини JUKA сконструйовані так, що за бажанням їх можна використати як окремо стоячі (невеликого розміру від 1,3 м вздовж) для локально представленої товарної категорії так і змонтувати в одну суцільну холодильну лінію для всього гастрономічного асортименту торговельної точки.

Важливо:

  • при виборі вітрин необхідно врахувати вагу та кількість товару, якою вона буде заповнена;
  • не доцільно утримувати напівпорожню вітрину- оскільки це може відлякувати покупців;
  • потрібно зосередитись на грамотній та представницькій викладці товарів (розмір, колористика, група товарів).

Звертайте увагу на таку деталь, як дизайн і підсвічування вітрини. Як стверджують маркетологи компанії «ЮКА-Інвест», – візуальне оформлення суттєво впливає на дизайн всього торгового приміщення. Крім того, воно суттєво може збільшити продажі, підсилюючи привабливість товару, вирішуючи задачі мерчандайзингу та товарного сусідства. Усі холодильні вітрини оснащенні світлодіодними енергозберігаючими LED- лампами. Вони якнайкраще підсвітять продукцію, особливо працює на презентацію сирів, м’ясних виробів, молочних продуктів, десертів тощо.

Найбільший попит мають холодильні вітрини з середньо температурним режимом роботи від 0 до +80С. Однак в компанії JUKA, дослідивши тенденції та потреби сучасного ритейлу, практично всі представлені моделі налаштовані генерувати температуру в межах від -2 до +80С (залежно від моделі установки і виду продукту, який там зберігатимуть). Таке холодильне обладнання відмінно підходить для презентації та тимчасового зберігання різних виробів. Вони добре підходять для ковбасних виробів, рибних продуктів, десертів, молочних виробів та сирів, не заморожених товарів тощо. Для зберігання продуктів при низьких температурах краще обирати морозильні ларі або бонети з скляною кришкою за для якісної демонстрація товару покупцю.

Стосовно технічного оснащення, потрібно приділити увагу основним елементам, з яких створене обладнання. А саме: холодильна частина, компресор та матеріали використані для зовнішнього та внутрішнього оздоблення. Такі установки мають бути надійними, доволі легкі у догляді, відповідати усім гігієнічним і санітарно-епідеміологічним стандартам.

Тож у підсумку до вище описаного, для професійного оснащення Вашого бізнесу рекомендуємо звертатись до фахівців холодильної справи.

«ЮКА-Інвест» – це професійні консультації та допомога у виборі, доставка  і встановлення, гарантія і обслуговування. Ці фахівці знають всі особливості й допоможуть підібрати модель, порадять колір та варіант брендування, який буде оптимальним для вашого бізнесу та стане запорукою його надійності й прибутковості.

Джерело: https://mi.harchovyk.com

Всі новини
Всі новини