«Галицька Свіжина» – завжди свіже м’ясо | Харчові Технології

Перспективи м’ясного бізнесу


М’ясо – продукт, який завжди має попит. Культура споживання розвивається – і разом з цим зростають продажі у спеціалізованих м’ясних магазинах. Покупці стають дедалі прискіпливішими, намагаються вибрати найякіснішу і свіжу продукцію, звертають увагу передусім на репутацію виробника і цінують все натуральне, екологічне, якісне і надійно збережене.

На нашу думку, м’ясні крамниці, які щоразу пропонують продукцію місцевого виробника, який дбає про імідж, якість товару, асортимент, свіжість, охайність і при цьому завжди думає як грамотно та якісно представити свій товар, викличе у покупця довіру.

Торгівля м’ясом і продуктами його переробки передбачає знання різних тонкощів та дотриманням певних вимог, з якими підприємець зіштовхується у процесі відкриття бізнесу. Важливою умовою успіху є хороший асортимент, надійні постачальники, логістика і звичайно ж холодильні вітрини у яких й зберігатиметься уся продукція у торговому залі.

 

«Галицька Свіжина» – стабільність у роботі та впевненість у результатах


Уже 7 років провідне підприємство «Галицька Свіжина» завойовує свою частку на м’ясопереробному ринку. Сьогодні вже впевнено можна сказати, що це стабільна і міцна компанія з перероблювання м’ясопродуктів та виготовлення м’ясних виробів. Підприємство постійно впроваджує нові технології та ідеї для покращення сервісу.

На сьогодні тут можна придбати великий асортимент свіжого м’яса, ковбасних і кулінарних виробів. Технологи підприємства постійно працюють, запроваджуючи новинки, розширюючи асортимент, додаючи нові позиції. Тут дбають про імідж, про покупців, прислухаються до них, тут не стоять на місці.

До речі, нещодавно у компанії відкрили нову гуртівню при виробництві, якій немає аналогів у Львові та області. Продукція у гуртівні завжди свіжа, оскільки поряд, буквально за стіною йде обвалювання і виробництво продукції. М’ясний асортимент містить як звичайні позиції – курятину, свинину, телятину, так і ексклюзивне м’ясо – кроля, індика, ягняти, качки. Крім того, у гуртівні працює збудована піч-мангал, завдяки якій завжди можна купити свіжозапечене м’ясо.

Понад півроку тому ми відкрили ще один заклад «ГориЩЕ». Це BBQ-паб, де можна не лише відпочити та смачно поїсти, а й також закупити додому свіже та якісне м’ясо. Адже на першому поверсі розміщений м’ясний магазин «Галицька Свіжина», де представлений широкий асортимент м’ясних виробів.

 

Зберігання м’ясних виробів як важливий аспект продажів


Сьогодні ТМ «Галицька Свіжина» – це не лише потужне підприємство з перероблювання м’яса та виготовлення м’ясних виробів. Це також 34 фірмових і онлайн магазинів із безплатною доставкою містом. Крім того, підприємство співпрацює із понад 1000 партнерів у Західній Україні. Кожного дня вчимося й вдосконалюємося, працюємо, щоб у всіх точках продажу були смачні та якісні м’ясні продукти.

Щодня дбаємо про якість сировини, про забій і обвалювання, про усі технологічні нюанси. Але ми також дбаємо і про те, щоб усе, що ми демонструємо покупцям у всіх магазинах мало належний товарний вигляд. Звісно, для цього без якісних холодильних вітрин нам не обійтись.

Наша компанія, як і безліч інших, свою продукцію довірили зберігати найкращим – це компанія «ЮКА-Інвест» бренд JUKA, провідний виробник на ринку, який пропонує великий вибір холодильних вітрин з різною конфігурацією, дизайном і технічними параметрами.

 

Чому саме «ЮКА-Інвест»?


Тому що інвестувати в обладнання – це виважений крок і найпрофесійніший підхід. «ЮКА-Інвест» – це надійний виробник якісного холодильного обладнання за доступною ринковою ціною. Ми ще на початку нашої діяльності зробили акцент на довготривалій роботі у сфері м’ясопереробки, у нас немає змоги витрачати дорогоцінний час на ремонти, простій, додаткове обслуговування…Тому й інвестуємо у якість і довговічність, а холодильне обладнання саме цього виробника відповідає усім вимогам та гарантує запоруку майбутнього розвитку підприємства. Тому наша співпраця виробника з постачальником холодильного обладнання JUKA — приклад якісної та надійної роботи.
Нам як виробнику, що дбає про свій імідж дуже важливим є дизайн холодильних вітрин, відповідне освітлення продукції, презентабельність викладки. Окремою перевагою,на якій варто наголосити – це можливість брендування холодильників: для нас – це впізнаваність, а для покупців – це певна візуальна комунікація з нами, можливість візуального запам’ятовування.
Наші плани на розвиток амбітні! Однак ми точно впевнені що все вийде, адже інвестуємо в якісне обладнання, розширюємо асортимент та гарантуємо якість своєї продукції!
Всі новини
Всі новини